Wydrukuj

Wirtualna Polska Partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Wirtualna Polska została Partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Umowę o współpracy 14 kwietnia oficjalnie podpisali Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media oraz Andrzej Kraśnicki, Prezes PKOl.

Umowa została podpisana na dwa lata. Obejmuje współpracę podczas tegorocznych Igrzysk Olimpijskich w Tokio i przyszłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Wirtualna Polska uzyskała prawo do tytułu Partnera PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz prawo do wizerunku zawodników w stroju Reprezentacji Olimpijskiej.

– Sport jest jednym z najważniejszych obszarów Wirtualnej Polski. Od lat wspieramy olimpijczyków, chcemy im towarzyszyć podczas najważniejszych momentów kariery. Jesteśmy zaszczyceni, że dołączamy do grona partnerów Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Traktujemy to jako część naszej misji, wierzymy, że kibice razem z nami poczują niepowtarzalną atmosferę i emocje towarzyszące Igrzyskom Olimpijskim. Przygotowania do relacjonowania tych imprez już trwają – mówi Joanna Pawlak, Prezes Wirtualna Polska Media.

Podczas Igrzysk XXXII Olimpiady Tokio 2020 ponad stuosobowa redakcja WP SportoweFakty zjednoczy siły w relacjonowaniu tego wydarzenia. Bezpośrednio z Tokio relacje przygotowywać będą Grzegorz Wojnarowski oraz Tomasz Skrzypczyński. Redakcja planuje specjalne, codzienne programy wideo z łączeniami na żywo. Na czas trwania Igrzysk na Stronie Głównej Wirtualnej Polski pojawi się boks wydarzeniowy oraz specjalnie dedykowana sekcja.

– Zyskujemy nowego, silnego i wartościowego partnera. Cieszymy się, że Wirtualna Polska – ważna na polskim rynku medialna marka – została partnerem PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. Nadchodzące Igrzyska będą inne niż dotychczasowe, odbędą się przy dużych obostrzeniach sanitarnych. Naszych sportowców będziemy dopingować i wspierać z kraju. Rola mediów – także internetowych – jest w tym zakresie nieoceniona. Cieszę się, że WP włącza się nie tylko w relacje z Igrzysk, ale też w promocję Ruchu Olimpijskiego – powiedział Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Polski Komitet Olimpijski jest autonomicznym, ogólnopolskim stowarzyszeniem Związków i Organizacji sportowych z siedzibą w Warszawie. Zajmuje się pełną organizacją udziału Reprezentacji Polski w Igrzyskach Olimpijskich. Upowszechnia idee, zasady i wartości olimpijskie – szacunek, przyjaźń, dążenie do doskonałości, dba o rozwój sportu kwalifikowanego, promuje sport dla wszystkich, zwalcza doping, szerzy ideę fair play oraz prowadzi edukację olimpijską.

WP SportoweFakty to największy w kraju domenowy serwis sportowy, odwiedzany codziennie przez 2 mln unikalnych użytkowników.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w marcu 2021 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,9 mln Polaków.

PKOl – Biuro Komunikacji